Menu

Zoek
Sluit dit zoekvak.

Zoeken

Account

Zoek

Retour- en terugbetalingsbeleid

Wanneer een via de webshop aangekocht artikel niet aan de verwachtingen voldoet, heb je de mogelijkheid deze te retourneren. Lees hiervoor onderstaande informatie goed door.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent met je bestelling kan je deze binnen 14 dagen retourneren. Stuur hiervoor een mail naar info@bobbieshome.nl met je bestelnummer, het product dat je wilt retourneren en eventueel de reden van retour. Je ontvangt per mail instructies voor het retourneren. 

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je betaalt zelf de verzendkosten van je retour. Zorg er daarom voor dat je pakket voldoende is gefrankeerd.

Hoe verpak ik mijn retour?

De producten dienen in originele staat en verpakking te worden geretourneerd. Hierbij is vooral belangrijk dat het retour zorgvuldig wordt verpakt, zodat deze op een veilige manier kan worden verzonden. Als een product onderweg kapot gaat door onzorgvuldige verzending, kan deze helaas niet retour worden genomen.

Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug?

Als je retour in goede orde is ontvangen, wordt binnen 14 dagen het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Wanneer je de volledige bestelling hebt geretourneerd, ontvang je ook de verzendkosten van de bestelling terug. Je betaalt dan dus alleen voor de verzendkosten van je retour.

Kan ik een afgehaalde bestelling ook retourneren?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een bestelling die je hebt afgehaald te retourneren. Dit omdat je bij afhalen hebt kunnen zien of het product aan de verwachtingen voldoet, alvorens de koop definitief te maken.

Kan ik mijn aankoop ook ruilen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een aankoop om te ruilen. Als je een aankoop toch graag wilt omruilen voor iets anders, kan je deze het beste retourneren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Bobbie’s Home hanteert geen vaste garantietermijn. Neem daarom direct contact op als er na ontvangst iets mis is blijkt te zijn met je bestelling. Hou er wel rekening mee dat de meeste vintage, brocante en tweedehands items die in deze webshop verkocht worden sporen van gebruik bevatten. Dit wordt in de productomschrijving en foto’s zoveel mogelijk beschreven. Ook kunnen de kleuren van een product zoals weergegeven op de foto in werkelijkheid iets afwijken. Mocht je hierover twijfelen of vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via info@bobbieshome.nl

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact op door te mailen naar info@bobbieshome.nl of via het contactformulier.

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

Als je niet tevreden bent met je bestelling kan je deze binnen 14 dagen retourneren. Stuur hiervoor een mail naar info@bobbieshome.nl met je bestelnummer, het product dat je wilt retourneren en eventueel de reden van retour. Je ontvangt per mail instructies voor het retourneren. 

Retourneren via Mijn account

Als je een account hebt aangemaakt, kun je je retour ook aanmelden in het dashboard. Log hiervoor eerst in en ga vervolgens in ‘Mijn account’ naar ‘Bestellingen’. Kies de bestelling die je wilt retourneren en klik onder het kopje ‘Acties’ op de knop ‘Retour’. Geef eventueel de reden van retour en klik op ‘Retouraanvraag indienen’. Je ontvangt per mail instructies voor het retourneren.

Wat zijn de kosten voor retourneren?

Je betaalt zelf de verzendkosten van je retour. Zorg er daarom voor dat je pakket voldoende is gefrankeerd.

Hoe verpak ik mijn retour?

De producten dienen in originele staat en verpakking te worden geretourneerd. Hierbij is vooral belangrijk dat het retour zorgvuldig wordt verpakt, zodat deze op een veilige manier kan worden verzonden. Als een product onderweg kapot gaat door onzorgvuldige verzending, kan deze helaas niet retour worden genomen.

Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag terug?

Als je retour in goede orde is ontvangen, wordt binnen 14 dagen het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Wanneer je de volledige bestelling hebt geretourneerd, ontvang je ook de verzendkosten van de bestelling terug. Je betaalt dan dus alleen voor de verzendkosten van je retour.

Kan ik een afgehaalde bestelling ook retourneren?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een bestelling die je hebt afgehaald te retourneren. Dit omdat je bij afhalen hebt kunnen zien of het product aan de verwachtingen voldoet, alvorens de koop definitief te maken.

Kan ik mijn aankoop ook ruilen?

Nee, helaas is het niet mogelijk om een aankoop om te ruilen. Als je een aankoop toch graag wilt omruilen voor iets anders, kan je deze het beste retourneren en daarna een nieuwe bestelling plaatsen.

Heb ik garantie op mijn aankoop?

Bobbie’s Home hanteert geen vaste garantietermijn. Neem daarom direct contact op als er na ontvangst iets mis is blijkt te zijn met je bestelling. Hou er wel rekening mee dat de meeste vintage, brocante en tweedehands items die in deze webshop verkocht worden sporen van gebruik bevatten. Dit wordt in de productomschrijving en foto’s zoveel mogelijk beschreven. Ook kunnen de kleuren van een product zoals weergegeven op de foto in werkelijkheid iets afwijken. Mocht je hierover twijfelen of vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen via info@bobbieshome.nl

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact op door te mailen naar info@bobbieshome.nl of via het contactformulier.