Menu

Zoek
Sluit dit zoekvak.

Zoeken

Account

Zoek

Verzending en levering

Wil je een bestelling plaatsen bij Bobbie’s Home? Hieronder vind je alle informatie over de verzending en levering.

Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Bestellingen worden verstuurd via PostNL. Voor standaard pakketten (tot 10 kilo) is de prijs € 6,95. Voor grote pakketten (10-23 kilo) is de prijs € 13,90. Bij het afrekenen worden automatisch de juiste verzendkosten berekend.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, je kunt je bestelling ook zelf ophalen in Maartensdijk (Utrecht). Vink hiervoor de optie ‘Afhalen’ aan tijdens het plaatsen van je bestelling. Je ontvangt hierna zo spoedig mogelijk een mailtje voor het maken van een afhaalafspraak. Voor sommige producten, zoals meubels of kroonluchters, is het in verband met de omvang, gewicht of kwetsbaarheid uitsluitend mogelijk deze op te halen. Dit staat altijd in de advertentie vermeld.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling in de webshop vindt plaats via iDEAL. Bij het zelf afhalen van de bestelling kan ook contant worden betaald. Neem hiervoor het bedrag graag gepast mee.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je bestelling wordt standaard binnen 1-3 werkdagen verzonden. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken, ontvang je hierover bericht. Als je pakket is verzonden wordt deze doorgaans door PostNL binnen 1-2 werkdagen bezorgd.

Waar kan ik mijn pakketje volgen?

Alle pakketjes worden verzonden met Track & Trace. Nadat je pakket is afgegeven bij PostNL, ontvang je van hen op het opgegeven e-mailadres de verzendbevestiging en Track & Trace om je pakket te kunnen volgen. 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt om je aankoop op een zo veilig mogelijke manier te verzenden. Voor het inpakken van bestellingen wordt uitsluitend gebruikgemaakt van gerecyclede en hergebruikte verpakkingsmaterialen. Op deze manier is de belasting voor het milieu zo klein mogelijk.

Wat als mijn bestelling tijdens de verzending zoekraakt?

Zo nu en dan komt het voor dat een pakketje tijdens de verzending zoekraakt. Als dit gebeurt, wordt er in eerste instantie een onderzoek gestart bij PostNL om het vermiste pakketje te traceren. Dit onderzoek kan een aantal weken in beslag nemen. Als er updates zijn wordt je hiervan op de hoogte gebracht. Mocht het pakket definitief niet worden teruggevonden, krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Heb je het idee dat jouw pakketje zoekgeraakt is? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@bobbieshome.nl.

Wat als mijn bestelling tijdens de verzending (deels) kapot of beschadigd raakt?

Hoewel alle bestellingen zorgvuldig worden ingepakt, komt het toch weleens voor dat een product tijdens verzending onderweg beschadigd raakt of kapot gaat. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op via info@bobbieshome.nl. Omschrijf in je bericht duidelijk wat er mis is en voeg foto’s van het kapotte of beschadigde product toe. Als je klacht gegrond blijkt te zijn, ontvang je een vervangend product of het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.

Kan ik een product eerst komen bekijken alvorens ik het koop?

Ja, dit kan. Stuur hiervoor een mail naar info@bobbieshome.nl of neem contact op via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en wanneer je deze zou willen komen bekijken. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht voor het maken van een afspraak. 

Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

Ja, dit kan. Neem voor bestellingen in het buitenland contact op via info@bobbieshome.nl of via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en naar welk adres je deze verzonden wilt hebben. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een indicatie van de verzendkosten. Indien akkoord vindt betaling plaats via bankovermaking, waarna je bestelling wordt verzonden.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact op door te mailen naar info@bobbieshome.nl of via het contactformulier.

Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Bestellingen worden verstuurd via PostNL. Voor standaard pakketten (tot 10 kilo) is de prijs € 6,95. Voor grote pakketten (10-23 kilo) is de prijs € 13,90. Bij het afrekenen worden automatisch de juiste verzendkosten berekend.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, je kunt je bestelling ook zelf ophalen in Maartensdijk (Utrecht). Vink hiervoor de optie ‘Afhalen’ aan tijdens het plaatsen van je bestelling. Je ontvangt hierna zo spoedig mogelijk een mailtje voor het maken van een afhaalafspraak. Voor sommige producten, zoals meubels of kroonluchters, is het in verband met de omvang, gewicht of kwetsbaarheid uitsluitend mogelijk deze op te halen. Dit staat altijd in de advertentie vermeld.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betaling in de webshop vindt plaats via iDEAL. Bij het zelf afhalen van de bestelling kan ook contant worden betaald. Neem hiervoor het bedrag graag gepast mee.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Je bestelling wordt standaard binnen 1-3 werkdagen verzonden. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken, ontvang je hierover bericht. Als je pakket is verzonden wordt deze doorgaans door PostNL binnen 1-2 werkdagen bezorgd.

Waar kan ik mijn pakketje volgen?

Alle pakketjes worden verzonden met Track & Trace. Nadat je pakket is afgegeven bij PostNL, ontvang je van hen op het opgegeven e-mailadres de verzendbevestiging en Track & Trace om je pakket te kunnen volgen. 

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt om je aankoop op een zo veilig mogelijke manier te verzenden. Voor het inpakken van bestellingen wordt uitsluitend gebruikgemaakt van gerecyclede en hergebruikte verpakkingsmaterialen. Op deze manier is de belasting voor het milieu zo klein mogelijk.

Wat als mijn bestelling tijdens de verzending zoekraakt?

Zo nu en dan komt het voor dat een pakketje tijdens de verzending zoekraakt. Als dit gebeurt, wordt er in eerste instantie een onderzoek gestart bij PostNL om het vermiste pakketje te traceren. Dit onderzoek kan een aantal weken in beslag nemen. Als er updates zijn wordt je hiervan op de hoogte gebracht. Mocht het pakket definitief niet worden teruggevonden, krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Heb je het idee dat jouw pakketje zoekgeraakt is? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@bobbieshome.nl.

Wat als mijn bestelling tijdens de verzending (deels) kapot of beschadigd raakt?

Hoewel alle bestellingen zorgvuldig worden ingepakt, komt het toch weleens voor dat een product tijdens verzending onderweg beschadigd raakt of kapot gaat. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op via info@bobbieshome.nl. Omschrijf in je bericht duidelijk wat er mis is en voeg foto’s van het kapotte of beschadigde product toe. Als je klacht gegrond blijkt te zijn, ontvang je een vervangend product of het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.

Kan ik een product eerst komen bekijken alvorens ik het koop?

Ja, dit kan. Stuur hiervoor een mail naar info@bobbieshome.nl of neem contact op via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en wanneer je deze zou willen komen bekijken. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht voor het maken van een afspraak. 

Kan ik ook een bestelling plaatsen vanuit het buitenland?

Ja, dit kan. Neem voor bestellingen in het buitenland contact op via info@bobbieshome.nl of via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en naar welk adres je deze verzonden wilt hebben. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een indicatie van de verzendkosten. Indien akkoord vindt betaling plaats via bankovermaking, waarna je bestelling wordt verzonden.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Neem dan gerust contact op door te mailen naar info@bobbieshome.nl of via het contactformulier.