Van 29 augustus t/m 22 september 2024 is de webshop gesloten. Bestellingen worden vanaf maandag 23 september weer verzonden.
Van 29 augustus t/m 22 september 2024 is de webshop gesloten. Bestellingen worden vanaf maandag 23 september weer verzonden.
Wil je een bestelling plaatsen bij Bobbie’s Home? Hieronder vind je alle informatie over de verzending en levering.
Bestellingen worden verstuurd via PostNL. Voor standaard pakketten (tot 10 kilo) is de prijs € 6,95. Voor grote pakketten (10-23 kilo) is de prijs € 13,90. Bij het afrekenen worden automatisch de juiste verzendkosten berekend.
Ja, je kunt je bestelling ook zelf ophalen in Maartensdijk (Utrecht). Vink hiervoor de optie ‘Afhalen’ aan tijdens het plaatsen van je bestelling. Je ontvangt hierna zo spoedig mogelijk een mailtje voor het maken van een afhaalafspraak. Voor sommige producten, zoals meubels of kroonluchters, is het in verband met de omvang, gewicht of kwetsbaarheid uitsluitend mogelijk deze op te halen. Dit staat altijd in de advertentie vermeld.
Betaling in de webshop vindt plaats via iDEAL. Bij het zelf afhalen van de bestelling kan ook contant worden betaald. Neem hiervoor het bedrag graag gepast mee.
Je bestelling wordt standaard binnen 1-3 werkdagen verzonden. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken, ontvang je hierover bericht. Als je pakket is verzonden wordt deze doorgaans door PostNL binnen 1-2 werkdagen bezorgd.
Alle pakketjes worden verzonden met Track & Trace. Nadat je pakket is afgegeven bij PostNL, ontvang je van hen op het opgegeven e-mailadres de verzendbevestiging en Track & Trace om je pakket te kunnen volgen.
Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt om je aankoop op een zo veilig mogelijke manier te verzenden. Voor het inpakken van bestellingen wordt uitsluitend gebruikgemaakt van gerecyclede en hergebruikte verpakkingsmaterialen. Op deze manier is de belasting voor het milieu zo klein mogelijk.
Zo nu en dan komt het voor dat een pakketje tijdens de verzending zoekraakt. Als dit gebeurt, wordt er in eerste instantie een onderzoek gestart bij PostNL om het vermiste pakketje te traceren. Dit onderzoek kan een aantal weken in beslag nemen. Als er updates zijn wordt je hiervan op de hoogte gebracht. Mocht het pakket definitief niet worden teruggevonden, krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Heb je het idee dat jouw pakketje zoekgeraakt is? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@bobbieshome.nl.
Hoewel alle bestellingen zorgvuldig worden ingepakt, komt het toch weleens voor dat een product tijdens verzending onderweg beschadigd raakt of kapot gaat. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op via info@bobbieshome.nl. Omschrijf in je bericht duidelijk wat er mis is en voeg foto’s van het kapotte of beschadigde product toe. Als je klacht gegrond blijkt te zijn, ontvang je een vervangend product of het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.
Ja, dit kan. Stuur hiervoor een mail naar info@bobbieshome.nl of neem contact op via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en wanneer je deze zou willen komen bekijken. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht voor het maken van een afspraak.
Ja, dit kan. Neem voor bestellingen in het buitenland contact op via info@bobbieshome.nl of via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en naar welk adres je deze verzonden wilt hebben. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een indicatie van de verzendkosten. Indien akkoord vindt betaling plaats via bankovermaking, waarna je bestelling wordt verzonden.
Neem dan gerust contact op door te mailen naar info@bobbieshome.nl of via het contactformulier.
Bestellingen worden verstuurd via PostNL. Voor standaard pakketten (tot 10 kilo) is de prijs € 6,95. Voor grote pakketten (10-23 kilo) is de prijs € 13,90. Bij het afrekenen worden automatisch de juiste verzendkosten berekend.
Ja, je kunt je bestelling ook zelf ophalen in Maartensdijk (Utrecht). Vink hiervoor de optie ‘Afhalen’ aan tijdens het plaatsen van je bestelling. Je ontvangt hierna zo spoedig mogelijk een mailtje voor het maken van een afhaalafspraak. Voor sommige producten, zoals meubels of kroonluchters, is het in verband met de omvang, gewicht of kwetsbaarheid uitsluitend mogelijk deze op te halen. Dit staat altijd in de advertentie vermeld.
Betaling in de webshop vindt plaats via iDEAL. Bij het zelf afhalen van de bestelling kan ook contant worden betaald. Neem hiervoor het bedrag graag gepast mee.
Je bestelling wordt standaard binnen 1-3 werkdagen verzonden. Mocht dit onverhoopt toch niet lukken, ontvang je hierover bericht. Als je pakket is verzonden wordt deze doorgaans door PostNL binnen 1-2 werkdagen bezorgd.
Alle pakketjes worden verzonden met Track & Trace. Nadat je pakket is afgegeven bij PostNL, ontvang je van hen op het opgegeven e-mailadres de verzendbevestiging en Track & Trace om je pakket te kunnen volgen.
Je bestelling wordt zorgvuldig verpakt om je aankoop op een zo veilig mogelijke manier te verzenden. Voor het inpakken van bestellingen wordt uitsluitend gebruikgemaakt van gerecyclede en hergebruikte verpakkingsmaterialen. Op deze manier is de belasting voor het milieu zo klein mogelijk.
Zo nu en dan komt het voor dat een pakketje tijdens de verzending zoekraakt. Als dit gebeurt, wordt er in eerste instantie een onderzoek gestart bij PostNL om het vermiste pakketje te traceren. Dit onderzoek kan een aantal weken in beslag nemen. Als er updates zijn wordt je hiervan op de hoogte gebracht. Mocht het pakket definitief niet worden teruggevonden, krijg je het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Heb je het idee dat jouw pakketje zoekgeraakt is? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@bobbieshome.nl.
Hoewel alle bestellingen zorgvuldig worden ingepakt, komt het toch weleens voor dat een product tijdens verzending onderweg beschadigd raakt of kapot gaat. Mocht dit het geval zijn, neem dan direct contact op via info@bobbieshome.nl. Omschrijf in je bericht duidelijk wat er mis is en voeg foto’s van het kapotte of beschadigde product toe. Als je klacht gegrond blijkt te zijn, ontvang je een vervangend product of het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug.
Ja, dit kan. Stuur hiervoor een mail naar info@bobbieshome.nl of neem contact op via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en wanneer je deze zou willen komen bekijken. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk bericht voor het maken van een afspraak.
Ja, dit kan. Neem voor bestellingen in het buitenland contact op via info@bobbieshome.nl of via het contactformulier. Geef hierbij aan om welk(e) item(s) het gaat en naar welk adres je deze verzonden wilt hebben. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een indicatie van de verzendkosten. Indien akkoord vindt betaling plaats via bankovermaking, waarna je bestelling wordt verzonden.
Neem dan gerust contact op door te mailen naar info@bobbieshome.nl of via het contactformulier.